درباره انجمنروایت تصویریواحد آموزشواحد پژوهش

هیئت مدیره انجمن فرهنگی تبلور اندیشه

هیئت مدیره انجمن فرهنگی تبلور اندیشه

در گستره‌های پهناور میهن عزیزمان افغانستان، فرهیختگان و اندیشمندان برجسته‌ای پرورش یافته‌اند که در مسیر تعالی فرهنگ و اندیشه این سرزمین کهن، نقشی محوری و سترگ ایفا نموده‌اند. انجمن فرهنگی تبلور اندیشه، بر آن است تا با الهام از میراث گرانقدر این بزرگان، چراغ دانش و خردورزی را همچنان روشن نگاه دارد.

تصاویر زیر، عزیزانی را به نمایش می‌گذارد که در بخش مدیریتی این انجمن فرهیخته، فعالیت داشته و در گذر سالیان متمادی، از ارشادات گرانمایه ایشان در راستای ارتقای کیفی فعالیت‌های این نهاد بهره گرفته شده است. البته تمامی فعالیت‌های انجمن، منطبق بر اساسنامه آن می‌باشد که رویکرد آن به روشنی تبیین گردیده و قوانین آن در هیئت موسسین و هیئت مدیره، طرح و تصویب شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در بخش اساسنامه، آن را مطالعه فرمایند. اینک، یاران گرامی را که در سنوات گذشته در این انجمن خدمت نموده‌اند، همراه با دوران همکاری‌شان معرفی می‌نماییم:

هیئت مدیره انجمن فرهنگی تبلور اندیشه
هیئت مدیره انجمن فرهنگی تبلور اندیشه

همکاران پیشین

  1. جناب سید نقی موسوی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ با این انجمن همکاری داشته‌اند. پس از این تاریخ، همکاری ایشان با انجمن پایان یافت و هم‌اکنون در انجمن فرهنگی برگ سبز، سمت سردبیری فصلنامه برگ سبز را بر عهده دارند.
  2. جناب سید تقی موسوی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ با ما همراه بوده‌اند. پس از آن دوران، همکاری ایشان با این انجمن خاتمه یافت و در حال حاضر در انجمن فرهنگی برگ سبز، عضو هیئت تحریریه برگ سبز می‌باشند.
  3. آقای شاهزاده حسین حیدری، از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۳ در این انجمن فعالیت داشته‌اند. پس از آن تاریخ، همکاری ایشان با ما به پایان رسید و هیچ مسئولیتی در این انجمن ندارند. ایشان اکنون فعالیت‌های طراحی را با موسسات مختلف به صورت آزاد انجام می‌دهند.
  4. جناب محمد یونس احمدی، از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸ با ما همکاری نموده‌اند. پس از این دوران، همکاری ایشان با انجمن پایان یافت. ایشان در حال حاضر فعالیت‌های رسانه‌ای را در موسسات مختلف انجام می‌دهند.

همکاران جدید

  1. جناب سید زهیر مجاهد (فعال فرهنگی رسانه‌ای مهاجر) از شهر مقدس مشهد، اینک به عنوان معاونت در این انجمن مشغول به فعالیت می‌باشند.
  2. جناب سید محمد عارف فاضل (فعال اجتماعی) از شهر مقدس مشهد، هم‌اکنون به عنوان عضو واحد اجتماعی در این انجمن خدمت می‌نمایند.
  3. استاد ارجمند سید حسین حسینی سجاد (استاد دانشگاه و فعال پژوهشی) از کابل پایتخت، به عنوان عضو هیئت تحریریه در این انجمن مشغول به فعالیت می‌باشند.
  4. سرکار خانم نسیم غلام‌زاده (کارشناس مدیریت تبلیغات) از کشور کانادا، هم‌اکنون به عنوان عضو هیئت مدیره در این انجمن حضور دارند.
  5. استاد گرانقدر سید باقر حسینی (استاد دانشگاه) از شهر کابل، به عنوان عضو هیئت مدیره در این انجمن خدمت می‌نمایند.
  6. سرکار خانم مریم حسینی (فعال اجتماعی) از کشور کانادا، به عنوان عضو هیئت مدیره در این انجمن حضور دارند.
دکمه بازگشت به بالا